سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 قدم مهم برای استخراج ارز های دیجیتال

در نظر بسیاری از افراد استخراج ارز های دیجیتال یک امر سخت و کمی گیج کننده است، اما باید گفت استخراج ارز های دیجیتال چند مرحله دارد که بهتر است از قبل با آن ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید به یک استخراج کننده حرفه ای تبدیل شوید. استخراج ارز دیجیتال یا ماینینگ فرآیندی است که در آن افراد استخراج کننده (ماینر) قدرت پردازش دستگاه های استخراج خود را در اختیار شبکه قرار می دهند تا در تراکنش های شبکه تأیید شود و به ازای این عمل سکه جدید دریافت می کنند که همان ارز دیجیتال است.

 

آیا به مشاوره کاوش و استخراج ارز های دیجیتال نیاز دارید؟؟

  • قدم اول: خرید سخت افزار

به دلیل قدرت پردازش محدود یک رایانه معمولی قادر به حل معادلات بلوک های ارز های رمز نگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم نیستند به همین دلیل خرید سخت افزار مناسب اولویت اول برای استخراج ارز های دیجیتال است. باید گفت دستگاه های سخت افزار ارز های دیجیتال بر اساس سرعت پردازش معادلات و رسیدن به نرخ هش اندازه گیری می شوند و قیمت های متفاوتی پیدا می کنند.

  • قدم دوم: نصب و راه اندازی نرم افزار

بهتر است قبل از آغاز نصب و راه اندازی نرم افزارتان به دنبال این باشید که کدام ارز دیجیتال را می خواهید استخراج کنید و مطابق با آن، نرم افزار را در رایانه خود نصب کنید. بسیاری از سخت افزار های ارز دیجیتال نیازی به نصب نرم افزار به صورت جداگانه برای استخراج ندارند.

 

  • قدم سوم: راه اندازی کیف پول شخصی

کیف پول ها معمولا به صورت رایگان در وبسایت ها یا اپلیکیشن ها وجود دارند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. کیف پول های سخت افزاری ای نیز وجود دارند که کمی هزینه بر هستند اما برای افرادی که به کیف پول های مجازی اطمینان ندارند گزینه مناسب تری به نظر می رسند.

  • قدم چهارم: نصب فن های خنک کننده

از آنجایی که سخت افزار های استخراج انرژی زیادی را به صورت گرما آزاد می کنند، باید راهی برای خنک کردن این سیستم ها پیدا کرد. فن های خنک کننده برقی و فن های هواکش می توانند به این حل این مشکل و کارایی بهتر دستگاه های استخراج کمک کنند.

  • قدم پنجم: شرکت در استخر های استخراج

استخرها گروه های استخراج کنندگان(ماینر ها) هستند که قدرت پردازش دستگاه خود را برای استخراج ارزهای رمزگذاری شده به اشتراک می گذارند. پاداش ها طبق قوانین مشخص شده بین اعضا تقسیم می شود. پس از پیوستن به استخر، دستورالعمل های ارائه شده توسط نرم افزار را دنبال کنید تا بلافاصله کار استخراج آغاز شود. برخی از استخرهای استخراج معروف عبارتند از Slush Pool ، Ant Pool و BTC.com، nice hash

استخراج ارز دیجیتال بدون خرید دستگاه

مدیران کمپانی ها برای ترغیت کاربران به استفاده از محصولاتشان امتیاز هایی را در نظر می گیرند، این امتیاز ها گاهی ارز های دیجیتالی هستند که با اجرای بازی های کامپیوتری، دیدن فیلم های تبلیغاتی، شرکت در پرسش و پاسخ ها و نصب اپلیکیشن به شما داده می شود ک در نهایت شما می توانید آن را در کیف پول الکترونیکی خود ذخیره کنید و اقدام به فروش آن کنید.

 

با مشاوره تلفنی آرموو تمام سؤالاتت رو در زمینه کاوش و استخراج ارز های دیجیتال بپرس و مشکلاتت رو در کمترین زمان برطرف کن

 

ما در آرموو هستیم تا بتوانید با اطمینان خاطر کامل، وارد سرمایه گزاری در ارز های دیجیتال شوید و از تمام مراحل استخراج تا خرید و فروش آن اطلاعات کافی کسب کنید و پول خود را چند برابر کنید. ما در تلاش خواهیم بود تا در هر زمان و مکان که شما بخواهید از طریق تلفن برای رسیدن به اهداف  تان در کنار شما باشیم.

منبع:5 قدم مهم برای استخراج ارز های دیجیتال